< Till bloggens startsida

Karma's a bitch



Idag har väl inte varit den dag jag varit på topp direkt x) 
Men jag har överlag kommit ur min långa depperiod äntligen.
Eller depp och depp. Jävligt nedstämd iaf. 
Torsdags förra veckan var första dagen jag kände igen att nu är allt inte så jobbigt.
Sjukdomstillstånd n shit piggar ju inte upp direkt.
Men nu känns det iaf som om det är bättre. Var pigg som fan igår,
för första gången på länge. Känns bra.

Fast innan idag som sagt så drog jag från skolan då jag mådde lite halvkasst.
Sa åt de andra att överdriva för läraren.
Tror ni inte jag verkligen började må så jävla dåligt på väg till bussen då? xD 
Trodde inte jag skulle ta mig hela vägen till bussen först, men som tur är
så kan jag fokusera som fan, och till slut kom jag hem och däckade i soffan vid tv:n.
Nyss la flashplayern av för mig så nu börjar jag bara bli trött ^^ 
Har en hel del som borde göras till skolan men jag känner varken motivation
eller behov av o göra det. Come whatever may!

Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0