< Till bloggens startsida

wtf


Målning av Humon @ deviantart: Feminist & Feminazist


Här sitter jag o grisar mig med chips och favvisalbumet just nu: A Public Disservice Announcement med Methods of Mayhem. Störtskönt album och också lite udda ibland.

Satt hemma igår kväll, onykter och till slut nedstämd av
grejer. En del positiva uppmuntrande saker som kunde balansera också dock,
men sen vare en jävla film som gjorde att jag mådde piss, bokstavligt talat. 
Jag mår såååå bra...

Ikväll ska jag o nicke dra till joel iaf vilket kommer bli brutalt mycket roligare.
Såg dessutom att det är typ happy hour hela kvällen på köket
och det är ju perfekt! Spot on!

Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0