< Till bloggens startsida

take me down to paradise city


The "old times"

Det har varit en väldigt soft lördag måste jag säga.
Efter gårdagens trevligheter med öl n cider n shit
så väckte min syster mig brutalt för middag vid klockan 1.
Bestämde oss för o ta tag i oss själva och slängde på oss
lite utekläder för att gå ut o göra bilarna lite finare såhär för hösten.
Syrrans bil var bombarderad av bärmos. Fick ta smörknivar och skrapa
för att få bort det x) Tyckte vi kunde ta min bil lite med när vi ändå var igång.
Den blev liiite finare iaf haha. Smutsen är en lika stor del av lacken som lacken självt. 
En episk symbios!
Tog en runda och övningskörde också när jag ändå var igång. Först gången med
de rätta tillstånden (Y)

Kom på mig själv när jag låg i sängen en morgon med att vara rätt fotointresserad.
Fotobloggarna är ju de bästa.
Har dessutom länge tjafsat om att man borde ha en i "gänget" som alltid springer runt
med kamera och fotar det som händer i tid och otid. Tänk vad mycket mer roliga bilder
och dokumenterade händelser man skulle ha tillgång till!
Så jag har halvt tagit på mig ansvaret att fota runt (så mycket det nu blir).
Jag har ju dock bara en mobilkamera på 8,1 megapixlar som i sin tur inte är aktiva x)
Men vem fan pallar springa runt med en systemkamera runt halsen som en annan turist hela tiden?
Med photoshop kan man ändå lura världen lite. Man tager vad man haver.

Ikväll har jag verkligen försökt få tag i folk men det verkar halvt omöjligt då alla är iväg på nåt,
bor långt bort etc. Blir att sitta hemma med några öl istället och försöka fördriva tiden.
Det är synd att en fin lördag ska behöva gå till spillo. Fast hanterar jag kvällen rätt så behöver den 
ju inte bli bortkastad iaf! :)

Cheers!

Casey out!

Kommentarer
Lycke

Det är kalas att fota! Tycker du ska börja med det (:

och, systemkamera är bäst. Så det så (:

2010-10-03 @ 02:43:17
URL: http://lyckeliis.blogg.se/
Nikki

"Men vem fan pallar springa runt med en systemkamera runt halsen som en annan turist hela tiden?"

Haha...jag. 8D

2010-10-03 @ 10:46:16
URL: http://nikkifager.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0