< Till bloggens startsida

Never say forever cause' forever's a lie

Jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll.
Jag känner mig inte pepp alls på någonting.
Veckan har fanimej tagit livet av mig.
Jag känner mig som ett jävla vrak.
Nu kommer det där negativa fram igen, men det kan fan inte hjälpas.

Gårdagen var verkligen sista droppen.
Jag trodde verkligen inte att han skulle svika,
speciellt inte någon timme innan spelningen.
Så gör man fan inte! Och när han sen försöker
skylla ifrån sig allt så håller inte argumenten.
Dessutom har vi väl för fan märkt länge att det är andra prioriteringar
från det hållet. 
När en fest går före spelning, bandet, så är det illa.
Det är inte bara bandet i sig, det är för fan varenda person
i bandet som är sviken.
Det känns så när man ger intryck av att man ska dyka upp
och sen bara skiter i det.
Vi bad honom inte om att skippa hela skiten,
bara att missa lite grann. Frågan är om festen ens skulle hunnit
dra igång innan han dök upp.
Allting låter kanske uppblåst, men det är fler omständigheter
och mycket som sas under kvällen.
Döm inte när du inte har alla fakta.

Känner mig bara så jävla arg och besviken.
Jag hoppas det var värt det!

Kommentarer
Anonym

synd

2010-10-29 @ 20:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0