< Till bloggens startsida

lördag as usual

Det är halvdisigt ute, men jag är nöjd.
Stannade hemma igår och det ångrar jag inte det minsta.
Skönt som fan när man inte har lust med något annat.
Plus att jag har festat varje helg så jävla länge nu,
och det börjar synas på kontot x) Jag ska ju köpa gura.
Dags o börja snåla lite mer kanske? 
(snåla in på skräpmat bl a, för fest, tja, you gotta do what you gotta do)

Jag har bara satt mig här och lyssnat runt på diverse 
Sonata Arctica låtar, sjungt med och terrat hela huset med min 
ljudvolym. Ibland får man låta bli o vara eftertänksam om man vill! ^^

Ikväll vettefan vad som händer än, men buss till
ljungby kan man ju räkna bort. Sista innan halv nio
gick kl 16, för en halvtimme sen alltså x) 

Nehe, en dusch, kanske en promenad och sen checka om 
nån polare har lust o komma över på lite rom och cola kanske?!

Casey out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0