< Till bloggens startsida

holy shit




Först och främst måste jag klaga på euroshoppers energidryck! >=(
Alltid varit godast, och nu när det bytt burk trodde jag inte det var mer än det.
MEN! Det smakar typ hallon eller nåt x) Och det står inget på burken så det är
la deras nya standard. Fuck this! Ska skicka en namnpåskrift och gå ut med det
i tv4! De ska inte komma undan ostraffat!


I andra nyheter:
Christina tog idag upp en grej på kultur- och idéhistorian.
Att tankarna finns på möjliga livmodertransplantationer.
Vilket alltså skulle innebära att man skulle transplantera det till män
så att de också kan bära barn. D: D: 
WTF? Jag lovar två saker;
  1. Det kommer bli möjligt, vetenskapen rusar ju läskigt fort fram.
  2. När det händer, kommer feministerna (åtminstone extremisterna) skapa debatt för att få detta
    att verka helt normalt och rättvist.
Förstår ni vad illa det skulle kunna gå? xD
Jag menar, fuck that, jag är glad att jag slipper bära barn. :P
Men tänk dig att alternativet skulle finnas.
Du ställs inför beslutet med din partner om att skaffa barn.
Då kommer frågan: "ska du eller jag bära barnet?"
Kommer hon då tycka att det är orättvist om mannen vägrar? x)
Den generationens kvinnor kanske är lite mer flippade om de växt upp med det.
Tror inte det kommer bli nåt sånt enkelt alternativ, men det hade fan varit
läskigt som bara den om det blivit så x) 
Dock kanske det fortfarande skulle vara enda alternativet att kvinnan bar barnet
om man ska ha sex, vilket absolut borde anses som ett plus när man skaffar ungen!
Hur kul är det att inseminera? Känns ju bara fel. Speciellt som man o inseminera sig själv xD
Den självgående mannen! Inga kvinnor behövs längre, ens för o föda barn.
WHERE'S YOUR GOD NOW????


Casey out

Kommentarer
Nikki

Alltså, vad jag stör mig på sånt där. Fattar inte varför människan ska hålla på och ändra och trixa med allt. :C

2010-10-11 @ 22:51:19
URL: http://nikkifager.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0