< Till bloggens startsida

Fuuck it


Fick höra att det är rätt mycket depp här.
Ja, det kan faktiskt stämma, men så blir det när man
ska skriva av sig.
Jag mår piss alldeles för ofta numera och idag blev det inte bättre.
Var hos kirurgen och fick reda på att jag måste opereras igen.
Det innebär att gå igenom exakt samma skit som
förra året. Det tar så jävla mycket på en, det kan jag
säga fast jag inte tycker om att gnälla.
Jag söker ingen sympati, men det är så det är.
Kommer försöka utelämna det så mycket som möjligt, 
men när det är något av det första och sista man tänker på
under dagen så är det inte så lätt o bara släppa.
Men så är det iaf.

Dessutom så är det så mycket friktion inom
bandet så man riktigt kan känna räfflorna mot kinden.
Allt är så nära på att kollapsa känns det som.
Spelningen imorgon har jag ingen jävla aning om hur den kommer gå,
men efter majoritetsbeslut (inte utan krabb som fan) så blir det av, 
iaf är det vad jag tror för stunden.
Soundcheck uteblir och spelningstid vet jag inte om det hålls till det
det skulle vara. För mig spelar det ingen roll.
Det är inte jag som ska på studentfest på kvällen!

Stämningen lättade dock lite när jag steg på bussen och mötte joel.
Vi drog inom affären och köpte öl och lökringar, sen drog vi hem
till mig och satte oss med gitarren och chillade. Känns så mycket lättsammare nu.
Man behöver få något annat att tänka på ibland.


Casey out

Gammal skön bild


Kommentarer
Anonym

Man kanske inte ska stöta bort folk.

2010-10-28 @ 12:42:33
Malin

Malin's back in blogg.se-world! Check out a funny picture at my site and feel better =)

2010-10-28 @ 19:23:38
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0