< Till bloggens startsida

...

Som vanligt är det alltid någon som är no-show. 
Men lite gjort på repet fick vi iaf. 

Sen fick jag ett sms av lexi som undrade om jag kunde
ta kontakt med brorsan eftersom det fanns på förslag
att vi åker ner till honom i malmö till helgen.
Jag vet faktiskt inte alls om jag är så sugen.
Det har varit så jävla mycket snack och det är alltid
"ska du inte komma ner snart? Jag sponsrar (fyll i valfri produkt som
någon snackat om att jag behöver) med pengar". 
Har det gått så långt så det är det enda han känner nödvändigt o locka med?
Jag skiter väl i sånt när man knappt ses.
Ärligt talat så känner jag ingen lust att dra dit över huvud taget.
Känns illa, men så är det. Han gör inte direkt några försök till 
att umgås med familjen i övrigt.
Det här behöver svalna lite.

Sen satte jag mig här igen för att kväva
hungern med allt annat än mat. 
Vilken jävla kväll. 
Hoppas faktiskt att jag mår bra imorrn när jag
vaknar och inte mår som imorse så jag kan ta mig
härifrån och slipper denna jävla stol som jag alltid slösar
bort tid i. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0