< Till bloggens startsida

deega




Det är ungefär så.
Man vill ju inte annat än o bara kunna krypa ner i sängen o chilla hela dagen x)
Men det går ju inte :P Tyvärr blir man rastlös då. Hårt liv!

På tisdag fyller lilla Joel 18 och då var det ju tänkt att dra ut på krogen, som det sig
bör vid denna mållinje. Men vad kommer jag på då?
Jo att estetmaskeraden är på samma dag! Inte ok >=O 
Och eftersom det är vi som håller i det så kommer det ju inte gå o smita undan en stund innan
för att dra någon öl heller. Ajfan! 
Jag får baka nån badass kaka eller nåt annat random till honom så att han inte blir alltför ledsen!

Nu blir det snart faktiskt att börja städa i rummet. Inte idag, inte imorgon, men snart.
Mor min ska ju nämligen ge sig in i det fruktade julstädandet >=( Vi tycker inte om (N)
Och om resultatet inte ska bli ett läskigt "tomt" rum där jag inte hittar någonting och vi börjar
tjafsa om vem som slarvat bort vad så är det väl bäst att försöka ligga steget före henne och plocka undan
allt som jag vill behålla i mitt liv x) 


Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0