< Till bloggens startsida

betingdag

Vi i trean hade beting idag.
Rent allmänt var det väl lite sådär planerat eftersom lärarna fått för
sig att det skulle vara upp till dem att sätta ihop grupper denna gången.
Därför hade vi ju absolut ha kunnat öva en hel del mer, men trots det
så kändes det ändå helt ok. Glömde reflektera under framträdandet
hur det gick, men alltför dåligt gick det väl inte.
Lirade Little Wing med Jimi Hendrix och sjöng.
Kände att jag fuckade solot lite grann sådär men vafan.
Löser sig tills konserten.

Blev lite irriterad nyss också x)
Beställde en jacka för några dagar sedan.
Beställde två exemplar i olika storlekar för att se vilken som passar bäst.
Nu får jag mail om att paket är skickat.
Vad är skickat? Jo EN av jackorna.
När jag kollar förra mailet jag fick så står det att leverans
för andra jackan är i början av januari!!!! WTF????
=(






Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0