< Till bloggens startsida

attityd för den konformative

Jag kan inte annat än sucka högt för mig själv.

Jag kan heller inte låta bli att tänka på alla modeslavar där ute,
slavar, i sin rätta mening, men slavar åt sin egen fåfänga.

Det här med mode är ju galet. Nya som kommer nu är
uppenbarligen punk-influerat mode. Och influerat betyder ju
bara tolkat och rippat rakt av!
Metal och rock har avverkats och nu äre punk som ska 
tänjas på och urvattnas.
Det är helt enkelt bara så nu att det som tidigare ansetts som
"alternativt" helt plötsligt erkänns då modebranchen säger att
"ja fan, det är ju jävligt snyggt faktiskt".
Och vilka är modeslavarna att säga emot då?
De skulle aldrig erkänna det eller "tycka" det om inte 
modebranchen sa det (vilka fan är de egentligen?)!
Alltså kan det ju inte vara de själva som tycker det.
Ingen jävla hyfs på folk! Hoppas de lär sig o hålla käften nu ^^ 

T ex: stackars Rolling Stones, vars logga misshandlas och missbrukas
av de som kanske inte ens hört dem ens en gång!

Alla kan ju uppenbarligen inte klä sig själva utan att någon säger åt dem
vad som är snyggt....

*SUCK*

Kommentarer
Nikki

Håller med som fan, haha.

Jag HATAR när bandloggor och liknande kommer på kläder som finns på till exempel H&M, för då blir det så många som köper det utan att ens hört bandet.

- Aha, gillar du också -random band-?

- Va?

- Ja, du har ju dem på tröjan?

- Eh, köpte denna på Gina Tricot för den var så himla snygg ba.

</3

2010-10-27 @ 11:54:22
URL: http://nikkifager.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0