< Till bloggens startsida

And how we rocked


Det var något om att bevisa att jag också slickat på hans spegel


Äre is?


Malin sind ever så happy!


Joffe sind evah so sexy!


I sind evah so "ta i-ig"


Frasse gick ner på golvet och gjorde "the dammråtta"


Fuck this, we're outta' here


Nere på krogen o träffa folk


Den lilla samling följeslagare jag och joffe konverterade till apostlar.
Christoffer och Kristoffer mötte Markus och Marcus




Skön helg. Kände innan idag hur den försvunnit så jävla fort, 
men det är väl helt enkelt för att man hade så trevligt.
Fredagen började med att jag och joffe drog in till Växjö för att "fira" frasse 
som till sist fyllt år som den sista av Nürses. 
Vi var väl lite halvpepp, medan frasse var peppad och eldade på hela världen
som en jävla stjärna på jorden. Galna sms varje dag typ :P

Kom dit och drog till frasses studentlägenhet för o förfesta.
Hade apkul och allt var allmänt underbart.
När det började dra sig mot att dra ut så blev dock värdens flicka jävligt 
illamående, vilket innebar att han inte heller ville dra ut, vilket innebar
att hennes polare inte heller ville dra ut.
Vi blev såklart besvikna, och är väl fortfarande lite, men det stoppade inte oss.
Jag och joffe drog förstås ut på stan där vi gick från Café Deluxe till Sports (?)
Vi träffade iaf en jävla massa nytt folk och det var awesome times hela vägen till kl 2.
Diskuterades hejvilt om musik och fattigdom i chile med nån chilenare. 
Jag kommer inte ihåg allt, men ölen var god och folket var trevligt (Y)
Sen bar det av hem med nattbussen, där allt fortsatte vara roligt och skumt =)
Att spotta på fönstret var bara helt random haha.

Lördag var också awesome som fan, med chill hos jonas.
Galet som fan! Livsnjutare på hög nivå!

Söndagen sovs bara bort, fast humöret var ändå på topp, likaså idag när jag vaknade.
Kan det vara att jag hittade ett awesome antal timmar att sova? Kan det vara så?
Dock kom jag på att jag borde tagit med en sak hem från skolan som jag glömde x)
Aja, allt kan ju inte vara bra ;)


Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0