< Till bloggens startsida

we're back on track


Bilden visar den gosigaste basisten nånsin, en nyss sönderslagen stereo, och joffes awesome mick!


Så jävla skön dag!
Kommit igång nu efter snacket ordentligt med bandet och nu jävlar
är det allvar! Allting känns fruktansvärt bra x)
Fått till en och en halv ny låt på dessa repningar, typ. 
Inte helt, men det är på gång iaf!
Dessutom så ska det inhandlas ny gitarr för min del! :D
Om det blir imorrn eller nån annan dag, det får vi se.
Men ingenting är omöjligt!
Hade ju en jävla massa jag skulle skriva, men skit samma!
Galet skön dag med bandet iaf (Y)


Nu har kvällens huvudvärk lagt sig och jag funderar på o sova x)
Fan otroligt om jag lyckas, så kanske onödigt o lägga sig nu...
Aja


Casey out

Kommentarer
Anonym

great

2010-11-05 @ 00:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0