< Till bloggens startsida

början på tystnaden

Ingen undslapp kameran! (6)


Inte thomas heller som tvingades frysa mitt i chillandet för lite passiv exhibitionism


Inte ens jag undslapp! Thomas är uppmuntrande glad av kylan....


Sist men inte minst tyckte martin jag förtjänade betalt för mitt mysande med en smickrande
50-lapp i byxlinningen! Känner mig utnyttjad




Hmm det finns så mycket man borde skriva, så mycket jag hade kunnat skriva,
men tyvärr så försvinner ju alla idéer och så under dagen känns det som. 
Hade jag haft en laptop hade jag kunnat skriva nåt filosofiskt på bussen hem, då jag
blev väldigt fundersam i kylan innan det kära transportmedlet dök upp på plats.

Jag hade kunnat skriva om "allt" som hände i skolan (jippie askul!), hur repningen var lite standard sådär
och om hur saker jag borde hålla mig ifrån gör mig lugn och klar i skallen. Nu är jag borta i skallen igen,
på samma sätt som har blivit standard under dagarna, men det är ok. Får ta o skriva nåt vettigt när
något vettigt dyker upp. Bättre tiga som sagt. Jag väntar bara numera på operationen som ska ske på fredag. 
Jag hoppas innerligt att det läker fortare denna gången och att jag kan börja dra ut som vanligt inom lagom framtid. Fyra månader i helg-exil är fan inte ok. Höll på o dö sist och till slut gick det ju inte att hålla sig borta,
även om det hade varit att föredra ur en hälsosam betraktares åsyn (som bekant faller jag inte in under
den kategorin så), men man kan inte göra mer än att försöka må bra (Y) Nu vet jag iaf hur jag ska rycka upp mig
ur de stunder då allt bara blir sämre, så jag är inte lika orolig denna gången. 
Kommer bli bra.


Casey out

Kommentarer
Anonym

visst borde jag! Snygg frilla grabben, typ nikki sixx juuu höhö

2010-12-02 @ 14:22:35
URL: http://veronicapain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0