< Till bloggens startsida

teeeh fuck happened?




Störtskön helg iaf :)

Vi lirade ju på biblioteket på lördagen och det gick la helt ok.
Vi hade inte förväntat oss något bra ljud så vi blev
inte direkt överraskade när vi ställde oss och körde igång.
Fast från vad jag fick höra så var det helt ok ljud utåt. 
Se på fasen. 
Scenen var liten som fan och det kändes som att ifall
jag började hoppa skulle nåt ramla ner xD Hörde
dessutom min röst jättekonstigt eftersom jag stod precis
jämte den ena högtalaren. Men annars så. Kände att fast
jag knappt hörde ljudet från min gitarr så var det tillräckligt 
för att kunna köra på. Att sen se vilket jävla band man var på
i mörkret var lite värre xD Inga lampor eller nåt ju.
Körde på en ny låt vid namn Angel City också vilket
gick väldigt bra. Har en körgrej i andra refrängen som jag fick
småimprovisera på först, men gick nog rätt bra sen. Är en stämma som är 
hög som fan x) 
Och efter att ha varit halv-sjukling i en vecka så kändes huvudet tungt som fan
efteråt. Huvudvärken var inte nådig och nacken fick ta lite stryk :P Inte lätt ;)
Den dåliga konditionen gjorde sig påmind i sista låten Star också då jag inte riktigt
orkade hålla tonen i sista refrängen. Men men. Får fixa detta nästa gång, för det är ett
alltför vanligt återkommande problem x)
Publiken kunde varit liiite större och röjt lite mer, men vafan gör man när det är en bibbla?
Spela ihop oss var målet, och det känns som en bra mjukstart igen.

Sen upp till repan och sen stalka två cyklister till deras hide-out, där nicke droppade av oss
och lät oss äta upp alla! Johans polare Victor var värd och det var en jävligt trevlig fest.
Mycket soft nytt folk och många goa favoriter från "förr". 
Det var öl överallt och jag och victor hade ett otroligt givande samtal på hans balkong, eller rättare
sagt på bordet som stod på hans balkong. 

Awesome!

Idag har jag hunnit med att hålla det nationella talet (som tydligen blev 7 min, vilket
är för långt) och sen dra hem då det tänkta mötet med studiefrämjandet inte blev
av helt plötsligt av för mig okänd anledning. 
Ner för o köpa energidryck + bearnaise och bli flåsad i nacken av 
ryssbys konstigaste snubbe. Joffe och de andra känner honom som 
den leende snubben, höhö. Magen hänger ner över bältet och det första
han gör är att långsamt klampa bort till godishyllan. 
Självkontroll...SJÄLVKONTROLL! 

Satte mig iaf här nu och tänkte kolla på Inception! AWESOME!
Längtat som fan :P haha! Så BAI!

Casey out

Kommentarer
Alex

Jag måste säga att eran spelning var jättebra :) Gillade Angel City! Och jag belv nästan lite chockad när jag märkte att det var du som sjöng de ljusa delarna, haha.

Men alltså, varför köpa kombinationen bearnaise och energidryck? Är det gott eller? ;)

Och det är jag som är den där gubben, I HAS NO CONTROL, MUST, EAAAT!

2010-11-17 @ 17:19:59
URL: http://snythare.blogspot.com/
Alex

Sv: SJälvklart är det jag! Du vet inte om att jag brukar ha gördel på mig i skolan ^w^

2010-11-17 @ 18:30:11
URL: http://snythare.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0