< Till bloggens startsida

oversleeping

Vilken jävla dag alltså!
För det första: aptrött när jag vaknar! Visst, detta kanske inte låter som något ovanligt,
men sov i åtta timmar. När jag sov fyra timmar förra natten så var jag jättepigg när jag vaknade!
Är det normalt eller? Skulle inte tro det det minsta!!

Sen i skolan så blir det inte bättre när man ska fixa
och rigga inför konserten imorrn. 
Allting krabbar, trummorna funkar inte, medhörningen funkar inte som den ska,
förstärkare fungerar inte ordentligt och dessutom så stör det mig att så många ska använda flygeln xD
Den är inget problem dock om den går o micka upp, men den hade också en tangent mitt i allt
som inte fungerade haha!
Noll på taggadskalan, plus att jag måste förbereda mitt nationella tal tills imorrn! 
Ska börja med det nu x) Men nu har jag en idé iaf. Blev ju inspirerad av att lyssna på 
de som höll sina tal idag.  Nu vet jag dessutom hur det ska läggas upp o skit. 
Bra? Ja! 
Är väl bäst att jag börjar nu då.

Casey out

Kommentarer
Anonym

jasså

2010-11-10 @ 21:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0