< Till bloggens startsida

Totally

Haha övade avslutningskör idag x) Minuset denna gång med att vem som helst får vara med är att det kommit en massa spännisar och brats -.- Som tur var så hamnade de i tenoren! De kan inte hålla käften, inte hålla tonen och absolut inte hålla sig till roliga skämt x) Haha det är seriöst dumma jävlar som gått med. För tenorens skull så hoppas jag de är borta nästa vecka. Anneli upprepade flera gånger att tenoren lät som en hockeykör och som om de sjöng i tre olika stämmor. Störigt med folk som bara vill synas.

Pain



Ringde telia innan för att klaga på våra tv-utsändningar. Kan vara problem med sändarna som vi har dock så jag lyckades fixa 100 kronors avdrag på vår nästa räkning för att jag ska kunna köpa en 20 meter lång nätverkskabel och testa dra till tv:n direkt från modemet x) Epic. 

Nu väntar jag hoppfullt på att bobbe ska skicka lite filmer från i fredags! 






Kommentarer
Malin

Det första kunde inte sagts bättre. Sjukt irriterande :o Vi låser in dem någonstans nästa gång! ;)

2010-05-03 @ 20:41:57
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0