< Till bloggens startsida

slut

Jag är så besviken.

Besviken på att folk tror sig veta vad som är bäst för andra, besviken på att folk nedvärderar vartenda jävla sak du tar för dig för att det inte är åt "rätt håll" du rör dig. 

Besviken på att familj inte betyder sammanhållning och stöd, besviken på att folk förändras till något så jävla illa från att ha varit så bra. 

Jag är trött på att vara fast i en utgångspunkt, trött på att behöva försvara vartenda tanke och känsla, alla värderingar och drömmar. För är det inte någon jävla arbetardrönare man vill bli så är bör man tänka om! 

Efter allt detta känns det om om jag kommer skita i de flesta och endast ha kvar de få som verkligen bryr sig, polare, vissa syskon etc.  
Och mor, som hon finns där! <3

Jag är trött på att bli anklagad bakom ryggen av de närmsta!


Jag är besviken på hela skiten!!!




Kommentarer
Nikki

"Besviken på att folk förändras till något så jävla illa från att ha varit så bra."

Det där känner jag väl igen.

2010-03-08 @ 21:25:51
URL: http://nikkifagermyrholm.blogg.se/
Goat

Dude.. jag är med dig te 100%!

Folk suger, den enkla sanningen, men de enstaka genuint och ärligt awesome personerna som finns gör det värt att palla med skiten (y) DRAR ETT D MOLL 7 ACKORD I 5:E LÄGET TILL DIN ÄRA MANNEN! ;D mörkrött! _/

2010-03-08 @ 22:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0