< Till bloggens startsida

lalala

Konsert idag på Grand! Första låten var brevet från kolonien som vi skulle kört tre stämmor på och vi kunde den verkligen inte men var tvungna o gå upp o köra den iaf x) Då kan man ju gissa hur det gick!

Resten av konserten gick väl hyfsat men det kändes verkligen som att ingen var peppad alls xD En av de sämre konserterna vi gjort, om jag får säga det själv! Tangokavaljeren är rätt nice dock :P får köra på stenhårt på den på fredag då vi kör den i skolan. 

Nu tänkte jag gå o lägga mig, finns ändå inge kul o glo just nu. Hostar dessutom som fan men det brukar lägga sig på dagen. Så jag går i skolan och mår fint men när jag ska ta det lugnt på kvällen och sova så kommer det och våldtar min hals rätt hårt! Inge kul!

På fredag äre Jönköping som gäller! Sista deltävlingen i rockkarusellen. Ska lira en ny låt antagligen! Midnight Flower, som jag knepat på ett tag nu kommer bli jävligt fet o lira live! Spelade in solot ikväll åt Phille så att han kan börja knåpa ihop solo! Lämnar det till honom. Dessutom börjat skriva på ännu en låt. Känner att jag ska sätta mig ner nu och försöka få ihop låtarna jag har på gång innan jag börjar fiffla ihop alltför många riff :P Men det är svårt när det kommer massa nya goa melodier hela tiden x) Aja!


Hejdå!....?




Kommentarer
Alex

gay och glad bild! :D

2010-03-17 @ 00:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0