< Till bloggens startsida

Break

Diskuterar med frasse om ifall vi ska lira i växjö på fredag x) Han är väldigt på om man säger så, men vi andra var lite osäkra eftersom vi bara får 10 min. Aja, jag nöjer mig med vad det än blir x) Tycker det är kass spelning, men tycker ju det är skitkul o lira så....vi får se. Nu ska ju snart våran lokal vara färdig också så jag hoppas på att vi kan flytta in våra grejer dit snart, helst denna veckan. 
Efter det är det Harrys i april som gäller. Då blire antagligen lite nya goa låtar också :)


Chill i skolan faktiskt. Fet håltimme pga utebliven körsång. Imorrn ska vi lyssna på treornas projektarbetsredovisningar. Likaså på fredagen och på torsdagen spenderas så gott som hela dagen i Växjö då vi är rätt många som ska på "Dag X" som har med UF att göra. Fett!


Vad hände förresten nånsin med cigarrerna i disneyfilmerna? :)

Kommentarer
Marcusjeanette

Good web with cool info. Thanks.

2011-10-07 @ 07:14:07
URL: http://marcusjeanette.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0