< Till bloggens startsida

Blibbliuj

Asså gårdagen var ju helt jävla galen x)


Jag är väl inte säker helt på allt som hände, minnet är lite luddigt, men det inkluderade iaf  händelser som att jag drog philles axel tillbaka i led efter att den hoppat, tappade bort diverse saker, folk som ramlade omkring, en utslagen värd, sitta i en källare ett jävla tag med ett par strandade jönköpingsbrudar och...ja...fan det var galet! :)


Mår skitbra nu men en pizza hade inte suttit fel! Claudi hade dock inte öppet när jag åkte från stan med lexi :( Pain!




Kommentarer
Jazy föfan!

Hahaha de va den värsta natten i mitt liv, aldrig nånsin en källare igen asså! xD

2010-03-31 @ 15:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0