< Till bloggens startsida

Vinbrännboll




Även jag fick vara superestet ett tag ^^



Sket i de första lektionerna idag och sov till halv 11. Skönt som fan. Sen drog jag till skolan och hade körövning, lite psykologi och sen fixade jag ljudet till ettorna, eller ja, försökte iaf. När estetettorna lirade så började det låta bra efter att jag pillat som fan med EQ:n, men sen när de andra skulle lira lite så lät det så fruktansvärt illa! Jag kan egentligen inte göra något för att de ska låta bra, eftersom det är otight, dåligt lirat och sången är väldigt falsk x) Lite nervös pga det eftersom alla kommer tro att det är jag som sabbar skiten xD Blir kort övning imorrn då Schäring får assistera mig lite. 

Efteråt när jag var på väg till bussen mötte jag några av treorna och tänkte att jag likaväl kunde glo på vinbrännbollen. Så jag drog dit och hejade på mina kära esteter. Tacklingar, fylla, polis, lättklädda damer och nip-slips! Mysigt vare. Sen drog jag till bussen och mötte där joel. När vi kom till Ryssby så drog vi en runda om affären och satte oss sen vid sjön med hans akkegura och hade trevligt jävligt länge xD Öl och cola (Y) 

Dags o sova, mår inget vidare.


Casey out!

Kommentarer
Nikki

FINA VI Ä

2010-06-03 @ 23:21:11
URL: http://nikkifagermyrholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0