< Till bloggens startsida

sommar YEAH





Fan nu har jag ju för mycket o skriva om egentligen :P

Grillade hemma hos jonas i fredags. Chill som fan. Och efter det drog vi in till stan och chillade lite, varefter vi efter många jävla högersvängar (joffe "hade koll" och påstod att det var "höger här framme" ca 10 ggr :D) kom fram till Vickan där vi hade klassfest. Det kändes så fruktansvärt somrigt och allting var verkligen aphärligt. Så jävla kul fest. Till slut skulle många tyvärr på hawaii-discot, som uppenbarligen inte var något för mig, så då drog jag till statoil och chillade med phille. Klockan var väl 23:45 och phille jobbade till 00:00 så jag var där och käkade wienerbröd o drack pucko xD Aprak som jag var så drog phille med mig till repan först och sen vare till lägenheten, glo nån b-film på tv, dricka mer och sen dra ut på stan igen. 

Mådde apbra på lördagen, kanske mycket pga att tjejerna skulle ha i mig massa vatten under festen (så gulliga så). ^^ Fått reda på massa i efterhand från festen iaf och det är ju minst sagt underhållande x) Var väl lite mer borta än jag trodde


Nu äre måndag, och imorrn ska jag "hålla tal" för ES-treorna. Inte direkt kanske, men ska säga några ord typ ^^ Sen ska vi öva inför stipendieutdelningen. Ljudanläggningen vi får använda är kass som fan för de ordinarie högtalarna är i kyrkan till avslutningen.


CASEY OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0