< Till bloggens startsida

Grilla!


Jonas grillar satan!


Campar inne på maxi i jakt på köttiga djur att slänga på engångsgrillen


En bock, kasse öl och nånstans, en gura




Joffe fångad i stora skeden jonas


Hemfärd @ 04:00



Tisdags var awesome! Efter många om och men så blev det ingen repning och jonas kom och hämtade mig för vår halvplanerade superchillarkväll. Drog in till ljungby, hittade joffe, köpte kött och potatissallad och all go skit man måste ha när man grillar. På netto fixade vi engångsgrill och en jävla massa plastbestick :P och lite tallrikar, som senare under kvällen figurerade som sittplats för jonas xD 

Vi drog upp till grillplatsen bakom hjortsberg och snart joinade även bocken. Strax därefter så börjar partyt och jävlar vad vi håller igång! Pang boom bang! Underbar kväll!

Runt 04:00 så drar jag och jonas hemåt, efter en chansning på om körning var möjligt....uppenbarligen! :)


Dagen efter vare upp lite tidigare än jag hade velat för att käka hos syrran, men så jävla värt det! Fan vad gott! Sen att vi hade jävligt kul var ju inte heller fel ^^ 


Sen är det lite suddigt men nu sitter jag här och funderar på vad fan jag ska göra på midsommar, imorrn alltså. Tiden är verkligen inne för att ha lite koll xD


Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0