< Till bloggens startsida

Cheers'





Den vita färgen fick böja sig för att denna var skönare o lira på och lät bättre ^^ Still awesome though!! Var inne i växjö igår och kastade mig in för lite konverserande med helge. Han tyckte jag hälsade på så sällan numera ^^ Men nu är det ju sommar så nu har man tid o hänga i gitarrbaren hur mycket man vill. 
Mötte upp med Malin och Frasse och drog till glasskungen för o köpa en awesome milkshake! Coca-cola i en milkshake, kan det bli bättre blandat? Tveksamt!

Vi drog tillbaka till ljungby  sen iaf och repade ett tag. Går lite segt just nu. Plus att jag måste betala massa pengar för hyran. Jag som tänkte få ihop till en mobil lite snabbt :P skit samma, det man måste ordna, det måste man ordna! 

När jag kom hem hade jag äntligen fått brev från kommunen också. Ska uppenbarligen jobba på ryssbyskolans fritids och förskola xD haha! Jobbar i augusti också tyvärr så blir väl precis innan skolan börjar. Men det kunde varit MYCKET värre xD Det kan ju faktiskt bli rätt chill. 


Snart drar jag in till ljungby tror jag och chillar lite med frasse och göttar mig lite. Kanske skulle ta med guran för lite impulsjam? 



Casey out

Kommentarer
Nikki

Vi var fan hos Helge för några dagar sedan, han och Mattias babblade på i typ 45 minuter, haha.

Gitarren var ju fein!

2010-06-16 @ 21:15:59
URL: http://nikkifagermyrholm.blogg.se/
Malin

Sv: Det va ju inte meningen ju... ^^



Lekfarbror? Vad roligt! Är det på ljungbydagarna då? :o

2010-06-16 @ 21:22:43
URL: http://malinannaa.blogg.se/
Malin

Ja det var det fan! v. 33?

2010-06-16 @ 22:18:18
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0