< Till bloggens startsida

Afternoon

Hahahaha! Joel tittade ner i min väska och räknade upp vad han hittade:
Axe, ett paket cigaretter, en tändare och en massa vita piller.





Var o chillade hos joel ponken idag. Tog med guran så vi satt och fipplade runt med nya låtar och gick igenom lite damien rice så att joel också kan lira, ifall vi nu ska lira tillsammans. Planen är ju att jag ska lira gura med honom när han smäller på sig rollen som Malle Karlsson och vi fick även förfrågan idag om ifall han och jag har lust o lira på marknaden här i ryssby xD haha! Fetelitet, men kunde kanske vara kul iaf. Blir väl några covers och en och annan egen låt. Bra o komma igång lite ute med akkelåtarna också.

Igår satt vi utomhus vid gamla stationen och jammade, och helt plötsligt kommer en snubbe med öl i ena handen och cider i andra och börjar snacka lite. Helskön snubbe som hade tagit in på hotellet för att hans bil gått sönder i ljungby. Efter snabb bedömning av att han inte var en snubbe om slår ner dig och rånar dig (och även om hans avsikter var sådana så var han inte i kapabelt tillstånd till något sådant x)) så hängde vi med in. Han bjöd på öl och vi satt o chillade med skön musik. Inte lika kul sen dock när vi dragit hemåt och joel ringer med storyn att han blivit påhoppad vid sin egna jävla gata x) Nån full student som varit helt jävla störd och snefyllat ordentligt. Det jag säger, 90% av eleverna på gymnasiet här är dumma i huvudet. 


Tänkte att jag skulle chilla lite ute i solen imorrn men kom på att jag ska in o repa nu....aja, får la bli så då. Helgen kommer bli ett problem!



Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0