< Till bloggens startsida

ännu en sweet 18















Igår fyllde som sagt vår kära joffa 18 så det blev en helhärlig kväll med polarna. 

Repade med Martin för första gången först på dagen. Gick skitbra och det här kommer bli awesome. Han lär sig fort pajken. Blev inte übermycket gjort dock, men det var lite en sån dag. x)

Sen drog Martin hem så jag och joffe drog till hampus och började dricka. Där väntade bocken och snart kom även phille o även alex. 

Sen spenderades en bra stund på Harrys där det sveptes öl, en jävla massa drinkar och tequila till förbannelse. 
Fick en ordentlig pratstund med alex också och det kändes bra att vi kunde snacka igenom hur fan det har varit i bandet och skit. Nu var vi alla fulla men nånting kom vi la fram till iaf. 

Sen drog kvällen vidare, det var replokal, nån snubbe som jag inte vet vem det är (syns på bilden), tappade bort phille och alex, hade polisen efter oss och klassikern att få med sig kundvagn lyckades vi också med vid nåt tillfälle. Min och bockens hamnade i nån trädgård och har nu en ny lycklig ägare. 

Resten av natten var jag, joffe, hampus och bocken i hampus lägenhet återigen, dit vi hittat till slut. Hampus däckade men vi andra hade djupa (?) filosofiska diskussioner och allsångs-orgie till kl 05:10 då jag började dra mig mot bussen hem.


Sov ju under dagen så nu känns det inte som om det är kväll utan som om det fortfarande är eftermiddag x) sux!
Hittade dessutom tangenten "c" från ett tangentbord i fickan. Den var fin. 


Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0