< Till bloggens startsida

Smör i stekpanna




Det är verkligen för varmt för att göra nåt vettigt x) har fått min del av solljuset idag. Lite iaf. Så nu ska jag fanimej sitta inne med gitarren och en jävla massa film och cola och äckla mig. Because I can! 

Dock vill man ju göra såna där typiska sommargrejer men småsaker hindrar en och det är också för jävla varmt just nu x) Inte varit såhär varmt på 16 år berättade morsan i morse. Alltid ska det vara för varmt eller för kallt :P Bättre detta än kallt iaf! 


Casey out

Kommentarer
Malin

Haha, bilderna blev inte så bra eftersom jag satt så långt ifrån :p Men jag har några i alla fall så får se om det går att göra något med dem =)

2010-07-14 @ 11:56:38
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0