< Till bloggens startsida

gäääähe


Bara för att jag inte har nåt annat att slänga upp....än....



Var hos jonas igår/i natt. Så jävla kul.

Varit mäkta seg idag dock och borde kanske ha sovit lite men supernatural har mig just nu i sitt grepp. Inte mitt fel. Men snart är säsong 4 genomplöjd. En kvar. Tyvärr. Men hann med att dra ut och umgås med nicke en stund innan han drog in till stan. Jag känner mig smått fattig. 

Om folk "hänger" på existenz.se som alla coola kidzen så kanske man har sett videon om snubben som får sitt finger avklippt på scen? Detta är iaf deras idé för att bli kända och stora.....bandet heter
Ninefinger (YEAAAAAH!!! MANLIGT).....
Det måste ju vara världens sämsta idé xD om man gör det till "sin grej" det där med att sakna ett finger, ja då förtjänar man fan att få förbli demoband hela livet! xD haha. Värt det? Knappast. Det blir bara jättelöjligt xD 

http://www.myspace.com/ninefinger

Som alltid så snackas det om att filmen är fejk. Förståeligt då det bara knipsas av x) Men vem vet. I vilket fall så är det en usel idé x) Hur får man ens idén från början? Måste vara nån voodoo-crap de hittat. Pekfingret för popularitet och rikedom. 


Testat att ladda ner filmer till mobilen också btw. Det verkar funka bra och man ser fan texten och så skitbra x) skumt skumt



Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0