< Till bloggens startsida

BLOOOOOD


Sneak preview haha! Det är det här som kallas för awesome PS-skills!



Repade mysigt idag. Fick väl lite gjort iaf. Bara varit väldigt trött den senaste tiden så jag kände att jag hängde med halvt. Dansbandsversionen av Our Way var ju awesome dock haha ;D

Klockan är bara 02:22 just nu men tänkte ändå gå o lägga mig. Kanske kommer upp lite tidigare imorrn. Fast förmodligen inte.....

Lyssnat igenom Avenged Sevenfolds nya album några gånger nu också. 
Jag diggar det stenhårt. Det är ju inte samma Sevenfold som
på förra skivan, naturligtvis, men det känns som om det är lite
material som hintar till "gamla" skivorna också, typ waking the fallen.
Absolut nice!
Det enda jag känner att jag hade klarat mig utan just nu
är trumpeten mot slutet av Danger Line xD haha! Låter lite väl random 
med trumpet i sammanhanget, även om jag förstår varför den är där då
det är marshtakt. Skit samma.
Mike Portnoy har gjort bra ifrån sig på trummorna och där är väl inget o klaga på.

Helrätt skiva





Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0