< Till bloggens startsida

Sista natten

Just nu håller jag på o somna så jag har väl inte så mycket o säga....

När jag kom till stan i morse så hade jag redan missat en del på engelskan så sket i den och idrotten var inte heller värd o gå på, så jag drog hem till syrran där jag sov nån timme och sen käkade en andra frukost x) Sen drog jag till skolan och var med på en lektion där vi lyssnade på en massa youtubeklipp. Sen drog jag till växjö. Hade tänkt köpa en jävla massa grejer men inte ett piss hittade jag förstås! Eller jo, en till bandana och en tröja blev det, men hade tänkt köpa brallor och halsband n shit men inte fanns det nåt sånt när jag väl ville hitta! 

Sen skulle vi repa men det blev nåt skumt av allting så blev inte så jättemycket gjort. Körde utan phille.

Imorrn gäller det och vi ska röja som fan!
Om det är nån som inte hittar så får ni ringa mig så kommer vi och hämtar er eller nåt xD

Chill
/B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0