< Till bloggens startsida

Jävla måndagar

Tja, en sån dag. 

Sov inte så mycket i natt och direkt på morgonen så hade jag sånglektion. Gick väl sådär. Har inte hållit igång med uppvärmningsövningar på lovet så de gick piss fast själva sången inte gick så illa x)

Efter sånglektionen så hade jag 5 min på mig att ta mig till skolan från musikskolan (jävla schemaläggare) så var ju rätt körd. Hade ensemble dessutom så man missade ju nåt bra. Men kom dit iaf i lagom tid för att få höra inspelningen från vår betingskonsert vi hade för nån månad sen. Lät väldigt bra på alla håll och kanter måste jag säga! =) Och faktiskt så tycker jag att vår "Have a cigar" med Pink Floyd som vi lirade blev asnice x) 

Sen kör som jag o Phille blev sena till eftersom jag följde med honom till musikskolan. Väl där så hade han missat hela lektionen och vi gick därför o käkade på suriyo thai =) Mumsa! Fick även ett halvt jävla snöberg i skorna då jag besteg det och sen hoppade ner i vad jag trodde var en stadig platå x) 

Sen vare bara puckade lektioner kvar men det gick o ta sig igenom tack vare en varsin halvliter energidryck.

Rockkarusellen
Vi fick även reda på att vi blivit flyttade till pool 1 i rockkarusellen och därför har helt nya speldatum, bl a 29:e januari i ljungby. Jag o phille fick vredesnyck och började kasta runt saker i ren irritation. Dock blev jag lite gladare när jag fick reda på att vi isf får spela i Jönköping! Värt det! Hellre jkg än Nybro och lammhult x) Blir till o snacka igenom detta imorrn på repningen! Sen efteråt så äre förstås fritt fram för alla som vill att hänga med till frasse o festa satan! ^^  See you there!


/B

Kommentarer
felicia

hmm. nu är jag förvirrad. spelar ni på lördag i växjö ändå? ^^

2010-01-11 @ 21:02:48
URL: http://flugansomfan.blogg.se/
Malin

Så ni spelar inte nu på lördag då? Sjuksystrar-fansen måste ju hållas korrekt uppdaterade ;)

2010-01-12 @ 20:27:53
URL: http://malinannaa.blogg.se/
Marknatalie

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-11-17 @ 15:00:49
URL: http://marknatalie.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0