< Till bloggens startsida

god damn

Jag kan bara sitta här och blunda och skulle isf antagligen somna inom några minuter. Höll på o somna under första lektionen som var samhäll då Bernard började prata en massa djup skit om jorden och magma och när jorden tekniskt sett skulle vara död. Sov väl inte direkt som en prins i natt heller så...

Får inget betyg i Engelska A förrän i April eftersom jag missade två nationella prov x) Valde att göra de nya som kommer istället för att låta henne bedöma ett testprov som vi gjorde innan.

Slipper vara med på rockkonserten som inte var så mycket o  hurra för! Skulle körat och sjungt solo på en låt. Den låten jag skulle sjunga blev borttagen eftersom kjell inte trodde pojkarna som spelar skulle fixa den x) Så Lena verkade inte räkna med att jag skulle vara med o köra då så jag sket i det :D Bara Johannes som inte lär bli så glad haha xD 


Important shit!

Bestämt som sagt att vi lirar i ny pool på rockkarusellen så kommer lira:
  • Kulturfabriken, Ljungby - 29/1
  • Fritidsgården Brunnen, Jönköping - 19/3
Så ni får ju komma och lyssna och rösta på oss!! Speciellt folk här i Ljungby kan masa sina jävla rövar dit och rösta på oss :) Och skulle ni möjligtvis gilla nåt mer band så får man faktiskt rösta på två stycken! ;)

Vi spelar fortfarande på lördag i Växjö kl 20:55 så där är inget ändrat! Kom då också!


Nu ska jag ta det lugnt, göra ett halvseriöst försök till att memorera matteläxan och hälla i mig mängder av cola och chips!

Chill
/B

Fick en hel del bilder från Anny som hon tog när vi repade nån dag :)








Kommentarer
feliciaaa

haha joffes min. bättre kan de inte bli x)

2010-01-13 @ 19:00:02
URL: http://flugansomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0