< Till bloggens startsida

Filmmys

Ikväll vart jag hos lovisa och kollade film med henne och lexi. =) Kollade på Paranormal Activity och den får la helt klart godkänt! Lexi gömde sig under filten under halva filmen så det är väl ett tecken på att stämningen funkade iaf! Jag sprang förstås och släckte alla lampor, det är ju så det ska upplevas. 

Jag har väl egentligen inget mer vettigt o skriva. Jag ska försöka njuta av de här sista två dagarna innan skolan börjar igen och schemat från helvetet tar över mitt liv och ger mig kvällar av depression! =/ Verkligen hemskt schema! Har dock ett psykologiarbete jag måste göra...pain.

Repa imorrn så drar la o lägger mig nu, fast klockan bara är halv 1. 

Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0