< Till bloggens startsida

18!

Fyfan vad kul det var! 

Lirade ju med rockkarusellen! Spelade lite fel men vafan, vem är perfekt? 
Vet inte varför men jag blev väl så uppspelt. Underbar jävla publik! Älskar när det är så. Många som kom och jag tackar alla som kollade, röjde och alla som röstade på oss! Körde "Run to the candymountain Charlie" för första gången och vi hade en fet jävla bild i bakgrunden asså! xD haha! Allt var bara mys som fan!

Nu är jag onykter och har kommit hem från puben precis! Skulle dragit dit med alex men blev med syrran sen istället precis innan vi åkte hem till ryssby! Nu får jag sova hemma iaf i en riktig säng vilket är en klar bonus! :D

Fick en tröja av syrran. Nice som fan. 

Funderar på om man ska sova snart? Nja...får se :D Kommer massa gäster på dagen så då får man ju inte vara helt för jävla borta. Det löser sig!

Sov gott allihop!


OCH idag FYLLER jag 18!! !:D Mysigt!

Kommentarer
Malin

Sv: Ja, det var synd att du missade oss, då det faktiskt gick bra =D



Och grattis igen hörru! Synd att jag och vickan fastnade hemma ett tag så vi inte hann säga grattis. Lite ironiskt att vi var i huset bakom er utan att vi visste om det ;) Ha en toppen dag! :D

2010-01-30 @ 14:42:03
URL: http://malinannaa.blogg.se/
Alex

Grattis Coffe :D

2010-01-30 @ 19:08:52
URL: http://www.snythare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0