< Till bloggens startsida

Tell me bout' it

Jag vet inte vad det var med mig! 

Jag flippade över en sån enkel sak som att det var fel sås till de jävla tacosen...vad spelar det för roll egentligen? Men det blev världens deal. Har antagligen o göra med att morsan nämnde det som man hör lite då och då: 

"Coffe sköter betalningarna på telefonräkningen". Det är min syrra som det står på och jag betalar till henne. Men hon säger aldrig nåt! Klart som fan jag inte kommer ihåg när det inte kommer en lapp varje månad som påminner mig! Och istället för att göra det så går hon och säger ständigt till morsan bl a, när hon tror att jag inte hör, att jag inte betalar och inte sköter det. 

Jag hamnade verkligen på sné och kastade i mig käket, stängde in mig på rummet och satte mig med gitarren. Nu har jag väl spelat i ca 3h och nu är jag lugn igen. Vad fan äre med mig? Äre så att det sätter sig undermedvetet?



För övrigt så har jag skottat snö som fan idag från garagetaket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0