< Till bloggens startsida

Time

Idag har varit en helt halvt bortslösad dag. 

Väcktes alldeles för tidigt vid middagstid av syrran och sen fick jag sätta mig för att skriva på fackuppsatsen som egentligen ska vara färdig tills imorgon. Jag får göra färdigt den imorrn eftermiddag :) 

Sen var uppgift nr 2 att bränna ner Avatar på dvd så syrran och morsan kunde glo, men det tog sån jävla tid så sen pallade inte morsan göra det ikväll. Hade då tänkt ta o kolla själv på den ikväll men helt plötsligt dyker lexi upp :P Vi käkade och snackade lite, var ett tag sen vi sågs och sen så när hon drog så var väl klockan lite väl mycket eftersom jag var tvungen o skriva mer på fackuppsatsen. Känner att jag får lägga mig relativt tidigt ikväll och försöka sova, även om jag av erfarenhet vet att jag normalt inte somnar förrän kl 1 en söndagskväll. Enligt min inre sovklocka så är söndagskvällen också en helgkväll. 

Nä måste sätta mig och köra igenom sångläxan tills imorrn med. Lovade Lena att jag skulle kompa mig själv och kunna hela låten utantill x) 

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0