< Till bloggens startsida

planet hell

Finns ju för fan inget vettigt o skriva! 

Började repa in mitt första bidrag till bandet igår men sen missade jag konserten jag hade tänkt gå på. Huvudvärk är inte nådigt.

Sömnbrist lider vi nog många av, vissa mer än andra uppenbarligen. Suckz dude!

De här som utger sig för att ha tävling om skivkontrakt är ihärdiga iaf x) Lägger ner lite tid. Det är fan synd om dem! Jävla missanpassade snorungar!


Nu ska jag kolla film i utbildningssyfte (jo faktiskt) och sen vettefan. Verkar som att det i värsta fall blir en vit helg denna veckan! =/ Jävligt onödigt måste jag säga. Johannes har övning både lördag och söndag och det är på tisdag den första konserten är så vi antar att vi får masa oss dit båda dagarna. 

pach



Kommentarer
felicia

vit helg? för fan skärp dig! :D

2010-02-10 @ 20:35:57
URL: http://flugansomfan.blogg.se/
felicia

du är en fjant om du inte festar! :D man klarar sig inte utan festande helt enkelt

2010-02-10 @ 21:58:39
URL: http://flugansomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0