< Till bloggens startsida

Natti

Hahaha fan alltid finns det kul konversationer på msn! Konversationerna med bocken och de med Axl spårar verkligen ur ibland xD hahaha!

Nu är jag fruktansvärt trött! A bit too much rum, a bit too little coke! Men imorrn ska jag glo Avatar och häva i mig massa onyttigheter. 

Imorrn ska jag även  upp och vara i stan omänskligt tidigt för att öva med kören till tisdagens konsert (johannes projektarbete). Från kl 11 till kl 18! :S Skumt! Jag behöver verkligen jobba på min fackuppsats xD Började dock på lite idag när jag stannade hemma. Fetejävla deppig innan idag men blev bättre framåt kvällen som sagt ^^ Fick också lite uppiggande massage av syrran tidigare idag. 

Nu har jag inget mer att kasta ur mig...tror jag inte...det fanns nåt mer men det finns inte kvar i skallen för stunden x)


God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0