< Till bloggens startsida

N' it wuz azum

Jamen ser man på, helt plötsligt var det lördagskväll. Whaaaat?

Fan vad det var efterlängtat. Igår frälste jag och joffe oss ifrån matteprovet och drog till växjö för o handla. Eller, joffe skulle handla, jag skulle bara glo för skojs skull och assistera :) Slutade med att jag slängde ut drygt 600 spänn på kläder :P 
Blev 4 t-shirts och tre bandanas (svart, vit och röd) från carlings och en Mötley-tröja från voodooland. Fan vad jag är duktig på o slänga ut pengar x) 

Vi lyckades fånga en buss när vi chansade och gick till busstationen så vi kom till stan runt halv sju och då vare hem till syrrans lägenhet, förfesta lite, käka och sen drog vi till Hampus. 
Fruktansvärt jävla trevligt var det och guran kom förstås fram och RX Bandits på stereon. Krogen uteblev då varken jag eller Bocken (eller hampus för den delen) antagligen inte hade kommit in. Lite för dragna kanske.

Kommer inte ihåg allt men vafan. En underhållande video hittade jag på mobilen iaf x) 

Ehe!

För övrigt så var jag med på idrotten i skolan igår för första gången på typ ett år....det här kommer ju inte gå bra asså. Fyfan! Redan planer på o glömma kläder nästa vecka. Vem fan vill ha videogympa?

Kommentarer
Kim

Mötley (dreglar) ^^

2010-02-06 @ 19:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0