< Till bloggens startsida

mer snö

När man inte vet vad man ska säga så är det lika bra att vara tyst! 


Är absolut inte emot det här med att vara uppe abnormt länge, men igår kändes det lite onödigt eftersom jag inte hade nåt speciellt o göra egentligen xD halv 6...inte dåligt...då hade jag kunnat glo hockey nästan....om nu inte hockey sugit nåt fruktansvärt!

Dessutom hörde jag att alla tåg är inställda! Surt för joel som skulle dra till stockholm idag och vara där tills torsdag :P

Shit happens! Mer snöskottning för mig helt enkelt 


Just look at me,
look at me now!
I'm a fake
I'm a fake
I'm a fake

Kommentarer
Malin

Surt för joel och surt för mig som sitter och väntar på ett jäkla tåg, är försenad som tusan och som knappt vet vart i sverige jag befinner mig :( Och surt för er som haft inbrott :o I keep my fingers crossed för er! Hoppas de inte varit hos er!

2010-02-23 @ 16:09:40
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0