< Till bloggens startsida

Fredagar

Jag skulle vilja påstå att det är jävligt kallt ute. Vart ute o dragit ner snö från altantaket. Trots mitt fina engagemang och försiktighet så blev det ändå ett hål i det tunna jävla taket >=( 

Frasse ringde i morse och kollade upp så jag inte hade för mig något speciellt nästa fredag. "...nä..." sa jag och då sa frasse "bra, då spelar vi i Värnamo på navet"! Nåt sånt gick konversationen så nästa fredag så drar vi till Värnamo o lirar där. Lirade där med Splitting Reality förr i tiden och scenen är väl typ 40 cm högre än golvet x) Skulle vara nån kväll med bara metal och rock. Sleazebandet nr1 är förstås där!

På tal om fredagar så vettefan vad jag ska göra denna fredagen. Tanken var att jag skulle dra till hampus för där är fet estetfest, vilket alltid är skitkul och röj. Men sen ringde Alex och då påmindes jag om att han fyller år på fredag och han frågade om jag skulle med till Riksettan för där är rockpub! Krogen och fetgo musik (bl a Screamer) är ju inte alls fel!

.....fan!

Här är iaf scenen. Ser ut som om den är skithög, men det är för att det står en soffa framför x) SR in action ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0