< Till bloggens startsida

eeen dag till

Det blir ju ett jävla tjat här om mitt läkande o skit men jag kan inte låta
bli, speciellt inte nu när det håller på o bli bättre x) Blir så glad så måste ju fan skriva nåt :D
Dag 2 på "nu är det nästan helt klart på läkningsvägen"! Allt känns bra!

Juldansen som är för treorna fick jag inte vara med på pga en ovan nämnd åkomma 
men jag o bengan satt o glodde o småskrattade lite elakt till alla som var helt inkompetenta 
på dansgolvet höhö ;) Esteterna verkade vara de enda som klarade av det någorlunda,
vilket helt enkelt innebar att de var de enda som kunde hålla takten x)


Sen drog vi tillbaka till "vårt" klassrum för o mysa sönder lite med klassen! Käkar typ aldrig godis 
men idag käkade jag fan som aldrig förr x) Jag o joffe fick köra allsång som bara den med en gitarr
som vapen! 


Sen var folk bara allmänt svinglada för att det är lov så nu dödar väl nån mig för att jag smäller ut
bilder. Jag kan ta det! 
Edit: fick inte ha med ena bilden så...:P




Sen vare till vårdcentralen för att kötta bort stygnen. Så nu är de borta iaf och efter det blev det några timmars
chillande i repan med joffe o jonas! Efter att tomtarna har röjt runt lite med grejerna så har vi nu
fått en riktig myshörna där man kan gömma sig för hyresvärden.
När resten av bandet (minus phille tyvärr) kom så blev det ännu
mer mys. Måste säga att dagen har känts väldigt bra! Repningen var kul o gick bra och saker
ser bättre ut, perfekt till lovet sådär :D
Något annat som är ovanligt och smått chockerande: Frasses nya hårfärg, som är en mellanlandning
på vägen mot blont! Kan bli badass som aldrig förr!


Lite musik ska det också vara:

Fill your every wish
Heal the world
But first a little dirty kiss

I am the setting sun
I am the chosen one
I am His only son

I wear a funny crown
I live in honey town
Somebody cut me down

I am Jesus




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0