< Till bloggens startsida

tbx i samma skor

Ok en knäpp sak som mina polare vet är att jag tittar sällan på tv, men när jag
väl gör det så är det alltid "fel" program jag slinker in på! Och när jag väl börjat kolla en
serie så har jag väldigt svårt o sluta. De senaste åren har det varit robinson jag råkat kika på
och sen fastnat i x) 
Iaf så tar jag alltid o laddar ner till datorn eftersom tv:n brukar vara väldigt omtvistad på
helgkvällarna. 
När jag då går upp vid middagsdags idag och tittar i tidningen så står det på ett uppslag
"Erik om vinsten!" typ. Då hade uppenbarligen de sista avsnitten gått denna helgen xD
Snacka om spoiler! :P Men som tur var så var det inte nån som bara seglat med (som förra året) som vann.
Lite halvnördigt kan jag säga att nån som förtjänade att vinna faktiskt vann! ;)

Ingen som kollar robinson nu för tiden? xD Bara idol hit o dit!


Efter att ha gjort ett tappert försök till att skriva en grej till engelskan så ger jag nu upp
och ger in till sängens rop!

God natt!

Casey out



Kommentarer
Anonym

jo erik förtjänade självklart att vinna!

2010-12-19 @ 23:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0