< Till bloggens startsida

Let the story be told

Tagit mig en ordentlig promenad nu. Fingrarna är kalla så det är svårt o skriva, men
jag fick mig tid till att tänka. Om jag hade kunnat så hade jag skrivit ner allt, alla tankar
och reflektioner. 
Men det jag talar är endast propaganda, ett urval av mina tankar.
För det rusar så många tankar i mitt huvud att munnen inte har en chans att hänga med!

Det som känns som huvudsaken just nu är att våra val berättar vår historia, och att låta
den berätta sig är viktigt. Tänk och våndas inte för dina val som varit "fel". 
Det finns ingen anledning till det, så länge du inte funnit din tidsmaskin!
Dock kan följderna ses som oönskade och det kan man alltid göra något åt, men
inte genom att älta sina val som ledde dit. 


Jag känner mig som om jag till slut hoppat in i min strävan kanske.
Är detta början?



Ibland måste man få kasta ur sig lite av det stora lass man hämtat ur
sinnet :)

Casey out





Kommentarer
Erika

Att gå på promenad när tankarna snurrar runt alldeles för snabbt brukar funka för mig med. Det ligger något i det du säger ;)

2010-12-19 @ 22:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0