< Till bloggens startsida

hey

Körde på med lucia igår. Jag kunde inte vara med på de tre föreställningarna
som var för skolan på morgonen eftersom jag behövde åka in till akuten igen.
Dagen innan märkte jag att det började blöda en del igen men tänkte att det
var nog lugnt. Så var icke fallet. 
Det löste sig iaf då Dennis i tvåan hoppade in på mitt ena solo.
På kvällen var jag dock med och jag tycker det gick helt ok.
Första framträdandet gick uppenbarligen sådär, men jag hörde inte alltför väl
hur illa det lät då jag stod på motsatt sida av "problemet". Det var dock många
som inte kunde det de skulle och jag var helt inne i att sjunga rätt själv då jag
inte varit med o övat knappt någonting den senaste tiden. 
Det var dock väldigt skönt o få träffa folk igen!

Angående sjukhusbesöket så fortsätter de bara säga att det ska läka av sig självt
och att jag inte ska oroa mig. Men alla dessa besök har fått mig o tappa förtroendet
för dem lite grann. T ex när jag kollade mig första gången efter att jag misstänkt att
infektionen återkommit så sa den kirurgen att det bara var ett sår och inget annat.
Och vad hände? Det var precis som jag trodde. 
Dock idag så verkar blödandet ha avtagit på riktigt. Ljust n' shit. 
Isf blir jag väldigt glad. Jag är trött på o bli hoppfull o sen bli nedslagen av vad 
jag upptäcker. Men nu, som alltid, känns det en bit bort och kanske är läkandet 
inom räckhåll av några dagar.

Det här är jag som återfår hoppet!

Casey out

En såndär skön bild som jag tror nikki tog!



Kommentarer
Malin

Ja, den bilden var riktigt härlig! Tagen i precis rätt moment =)

2010-12-19 @ 00:20:19
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0