< Till bloggens startsida

vickiticki











Varit o firat vickan idag som fyller 18. Imorrn äre ju egentligen nu.

Men jag drog in till stan efter fyra och tog med mig guran för säkerhets skull eftersom vi inte skulle vara hos vickan förrän halv åtta x) Fick ut en ny låt, typ, utav det iaf. En go melodi har jag iaf, och textidéer som drar åt den gamla stilen jag hade, när det var dramatiska låtar i splitting reality som gällde ;)

Vi var iaf där, efter en snabbis hemma hos malin, och sen fick vi käk och snackade och myste som fan. Trevligt så in i helvete. Sen drog vi till krogen och myste lite till innan jag tyvärr var tvungen o dra x) Men skulle åka hem med nicke, så nu är jag hemma och kommer få sova i min awesome, sköna säng!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Vill ju inte sova än. Kan sova hur jävla länge som helst imorrn istället, fast såklart så lär ju lovisa och ola komma alltför tidigt och dra upp mig ur sängen x) Men då blir det kanske o dra ut o köra lite och sånt där användbart! :)



Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0