< Till bloggens startsida

Haschhallon


Mötte när jag kom hem de trudeluttande tre. Och se, en av dem hade fått huvudet på sné. Nykteristklubben.....;D


Soft som bara den på jobbet idag x) Var bara två ungar fram till kl 11
och under den tiden så käkade vi scones och tittade på tv xD
Sen kom fyra stycken jobbiga jävlar vid halv ett! Inte lika kul, men då hade jag 
ju inte så mycket tid kvar =D

Sen drog jag hastigt in till stan för o repa lite med martin.
Efter repan drog vi o käkade pizza och hade aptrevligt. Soft som fan!

Kom hem och hittade flickorna på bilden + en till som hade missat bussen jag kom med ;P
Shit happens, men så vi snackade ett tag och sen drog jag mig hemåt. En dag imorrn med ju >=(

Aja, helgen blir tröttsam, men förhoppningsvis awesome x)


Casey out

Kommentarer
Nikki

Helgen blir NAYZ hos hampus, hoppas jag.

2010-08-05 @ 22:45:35
URL: http://nikkifagermyrholm.blogg.se/
Becca

Skitsamma om man har huvudet på sne, huvudsaken är att man är lycklig ;)

2010-08-06 @ 08:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0