< Till bloggens startsida

Hard work work



Här har jag börjat jobba idag x) Blev satt på fritids på ryssbyskolan men där är stängt denna veckan och fritids är nedflyttat till dagis x) Förstå min skräck vid detta meddelande.
Men fick reda på idag att nästa vecka öppnar skolan igen så då får jag masa mig upp där de två andra veckorna ^^ Mycket bättre. Ju äldre små barn, desto bättre, nu när man tvingas jobba med barn över huvud taget x)

Var hyfsat soft dock. Det är typ snacka med ungarna och spela nåt spel då och då. Ute tiden var bäst x) Då satt jag och de två andra och bara lät ungarna sköta sig själva så vi kunde snacka och ta det lugnt xD haha. Sen slutade jag vid klockan 2, helt slut eftersom jag inte sov mer än typ 3 h i natt. Jobbigt o vända på dygnet på en gång sådär. Men jag ska försöka hålla ut nu dessa veckor x) Kommer inte bli världens roligaste att gå direkt från att jobba till o börja skolan igen, plus att jag jobbar under ljungbydagarna. PAIN. Men vi lirar ju på lördagen så då får man se till o supa till det ordentligt!


Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0