< Till bloggens startsida

catch up


Chillkväll typ. Drink på burk är uppenbarligen möjligt, om man åker till kroatien iaf (eller nåt) (Y)


Telia dog rätt hårt så har varit utan det mesta under hela helgen. Tv, telefon och internet lade ner och usch var vi var nära på att bryta ihop och gråta under ett bord!
Tänk vad det är ovant ändå att inte kunna ha samma slapp-standard som vanlig x) 

Jobbet håller mig upptagen, repningar varje dag direkt efter och på lördag gäller det. 
Behövs lite mer rep. Och repningen idag pendlade från kass till bra. Jag känner mig sliten som fan 
och min skalle vill dö. Men det ska nog sitta ska ni se! 

Ljungbydagarna har verkligen passerat precis som det de är, ingenting speciellt. Kikat in lite, men endast för o se små grejer. Annars äre ju bara skit alltihop, förutom lördagen då vi spelar!! Men då är det inträde också, vilket de förstås inte kunde låta bli -.- Jävla kapitalister de där bröderna!


Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0